Tuesday, October 18, 2016

5 ( Byna ) Gratis Maniere Om Jouself Of Jou Maatskappy Te Bevorder Aanlyn

Almal wil 'n bemarking silwer bullet of 'n advertensie geheime doepa. Ongelukkig het daardie dinge nie bestaan ​​nie. Daar is egter 'n paar maniere waarop jy kan 'n stewige bedrag van aandag en betrokkenheid genereer aanlyn sonder spandeer baie geld. Sal hierdie steeds relevant in ses maande wees? Wie weet. Ons leef in 'n tyd van verdwyn's wat miljarde dollars. Vir nou, al is, dit werk en kan baie effektief wees. As jy nog nie bewys nie Produk Hunt, jy is welkom. Dit is basies die koel kinders 'n tafel van die hoërskool kafeteria reinkarneer. Behalwe, in plaas van Jocks, sal jy 'n klomp van die geeks en nerds skep werklik 'n koel produkte (programme, boeke, inskrywing dienste, Webtools, ens) vind. Ek is 'n self-geproklameerde geek, so ek hoop nie die minste hindernis geneem. Dit is 100 persent vry om aan te meld en om jou te dien "produk." Hierdie artikel doen 'n groot taak van die klem op hoe om met die produk jag gemeenskap om 'n paar ekstra traksie te kry. Reddit is soort van soos die pols van die internet. Die hoofblad funksies van die gewildste dinge, maar baie van daardie dinge is gevind in 'n aparte subkategorieë genoem subreddits. Moenie dink daar is 'n subreddit vir jou of jou besigheid? Ek twyfel dat. Nie net is daar 'n aansienlike gemeenskap net vir starters en entrepreneurs. Maar daar is ook subreddits vir dinge soos navigeer, strokiesprente, gadgets, Star Wars, gesondheid, en "verduidelik asof ek vyf." Die caveat om Reddit is dat jy gebind is aan baie van die terugvoer te kry as jy die inhoud van dit deel. Soms dat terugvoer kan fantasties wees, maar soms kan dit 'n klomp van die kritiek te wees. Die sleutel tot enige plek deel inhoud op Reddit is om waarde te bied en nie net vra vir mense om te kyk na jou goed. 3. Facebook advertensies (betaal) Weg is die dae wat jy kan 'n Facebook-bladsy te skep, kry 'n ton van Aanhangers / Hou Van, en dan inhoud aan jou gehoor met verwagtinge van organiese betrokkenheid en verkope te bevorder. Dit was Facebook in 2010. As jy Facebook deesdae gebruik, besef dit is 'n betaalde advertensies platform en omhels dit. En ek praat nie van "Boosted" of "Bevorder" poste. Facebook advertensies is ongelooflik goedkoop om op te rig, maar kan 'n bietjie werk en ondervinding te neem om te bestuur. As jy nie vertroud is, ek raai die huur van 'n Facebook-advertensies kenner. Die beste manier om een ​​te vind is om ons te kontak sake-eienaars wat jy dalk weet wie advertensies pop-up in Facebook nuusvoer. Wees gewaarsku, daar is 'n ton van veranderlikes betrokke by Facebook advertensies, en baie van die iterasies en toetsing vereis (gelukkig, dit kan goedkoop gedoen word). Een bykomende kenmerk van Facebook advertensies vir bestaande bladsy eienaars / bestuurders is wat die naam "Facebook Donker poste." In wese dit is standaard poste wat jy vir jou bladsy wil skryf, maar hulle net getoon as advertensies in strome. Crazy, huh? Soos enigiets met Facebook, sal die doeltreffendheid en bekostigbaarheid van sy advertensies duur net so lank. Nou is 'n baie goeie tyd om aan boord te kry. Baie soortgelyk aan Produk Hunt, maar baie moeiliker om traksie te kry, want dit was om 'n bietjie langer. Met 'n kreatiewe voorlegging, kan jy beslis 'n paar verkeer en alarm op HackerNews genereer. Wees gewaarsku, dit is nie die mees sexy van koppelvlakke en die gewilde inhoud skews swaar na-tegnologie-verwante dinge. 5. Jou kontak lys (gratis) Stel jou voor 'n sosiale netwerk waar almal jou "status updates" ontslae te lees. Waar jy terugvoer oor alles wat jy "post." Waar jy vertroue het gebou vir die jaar en is 'n reaksie of helpende hand gewaarborg. Yep, dis jou bestaande kontak lys; n swaar oor die hoof gesien en geïgnoreer netwerk van mense. Vir jare het jy gebou verhoudings, gekoester, en geskep trust, en tog het jy nie hardloop na hierdie mense as jy wil om jou nuwe ongelooflike ding te bevorder. Dit moet wees die mense wat jy gaan na die eerste sodat jy kritiese terugvoer kan kry en die voorkoms van die bemarking van 'n produk wat nie heeltemal gereed vir die massas. Jy wil eerder wys 10 vriende jou besigheid en het hulle sien foute as laat duisende mense besoek jou webwerf en 'n slegte eerste ervaring reg? Die antwoord moet ja wees! Moenie jou kontakte al spam. Behandel hierdie mense met 'n ekstra spesiale sorg. O ja, en moenie vergeet om follow-up e-pos gebruik wanneer uit te reik na jou kontakte. As 'n vriendelike herinnering, geeneen van hierdie dinge gaan maak of breek jou besigheid. Hulle kan jou help om uit te breek, maar jy beslis nodig om te hou die bemarking van jou besigheid en doen kreatiewe dinge te lok en te behou kliënte. Sterkte en gelukkig te bevorder! Die menings hierin uitgespreek deur Inc rubriekskrywers is hul eie belange, nie dié van Inc.


No comments:

Post a Comment