Friday, September 30, 2016

'N Storie Van 'N Forex Renko Trader

'N Storie van 'n Forex Renko Trader "Ek het begin handel geldeenhede meer as 5 jaar gelede vir die eerste keer handel was 'n totale mislukking, ek onthou dat ek al my geld verloor en hulle blaas op verskillende rekeninge -. Ek was op die punt om handel te hou, maar ek kon nie - ek voel as ek ophou nou miskien ek mis die kans dat my eie besigheid. Dus het ek opgehou handel en begin waarneem, studeer, die ontleding van die mark en die beoefening van met demo rekeninge. Waarneming van middel ek begin die waarneming van die mark - wat veroorsaak beweging, reaksie, wat wissel en handel. Ek het begin werk met tegniese en fundamentele analise; hoe elke analise kan voorspel en lei die mark en hoe ek hulle albei kan gebruik vir my eie voordeel. Lees is 'n baie belangrike punt ook: ek gekoop Forex Trading Boeke en lees, bv boeke te verduidelik verskillende strategieë en taktiek wat gebruik word deur ervare handelaars. Ek lees elke draad van verskillende forums, gekyk duisende video's en luister na so baie groot handelaars. Vir praktiserende geskep ek vry rekeninge en begin handel feitlik en elke tegniek ek uitgevind het ek probeer dit en gemonitor sy prestasie en geldigheid. Ek het 'n baie stelsels, aanwysers, robotte ens maar niks het gewerk vir my in 'n bevredigende wyse. Na 1 1/2 jaar van studie, ontleding en oefen handel tegnieke en na baie mislukking en frustrasie ek gelukkig ontmoet 'n ouer man in 'n forum wat my alles oor forex verduidelik. Hy kon die handel vir meer as 20 jaar. Ek het geluister, listenend en luister na hom praat oor sy ervarings met forex ens - In daardie tyd het ek baie geleer, want materieel meer info van 'n ou veteraan as van 'n verhandeling boek. My dank aan hom - baie dankie vir jou pogings en die lankmoedig met my, Taufik! Ongelukkig he's nou 'n afgetrede handelaar. Maar met sy hulp wat ek gemaak het en bereik my eie strategie en dit is baie goed werk en elke maand my wins is positief met 'n lae-risiko (ongeveer 10-20% per maand). Maar marktwaarde jou besluit hoe jy wil om handel te dryf. Verlede jaar verdriedubbel ek twee rekeninge vir 2 vriende van my, maar wat gemaak is met 'n hoër risiko. Vyf honderd handelaars daarin slaag om hierdie sake - wat onderskei dié vyf suksesvolle van die 95 ander is een ding, dit is die harde werk. Forex is nie 'n maklike besigheid, en wat vir jou vertel dat hy julle ryk aan een nag kan maak, is een van daardie 95. Slegs een ding kan jy 'n suksesvolle handelaar, harde werk, en niks anders te maak. Vertrou op jouself! Wat is belangrik: Moenie begin handel vinnig, sal die forex mark nie iewers heen te gaan, dit sal vir ewig bly, gee jouself 6 tot 12 maande van studie, ontleding, lesings, praktyk voor te begin werklike handel, sal dit 'n baie tyd in beslag neem en toewyding, maar aan die einde sal jy jou doel te bereik. My strategie volg die volgende wenke en tegnieke: 1 - Dissipline: Sit kriteria vir jou ambagte, kyk na die mark en net handel wanneer kriteria voldoen, as hulle nie voldoen word nie handel te dryf. En moenie kry gulsig! - Een van die belangrikste reëls. 2 - Geld bestuur: Dis die belangrikste sleutel vir 'n goeie saak, ek alle ambagte verlaat en stop die handel vir 'n spesifieke dag as ek -80 pitte verloor. A sleep EA bestuur vir my elke handel na die opening van 'n posisie. 3 - Geen ambagte vir nou: Die belangrikste ding in die handel is iewers nie om handel te dryf, ek neem hierdie besluit na te kyk om my kaarte en sien dat daar nie genoeg wisselvalligheid of daar geen genoeg verslae vrygestel sal word vir vandag en dit is beter om te wag totdat die mark is meer wisselvallig. 4 - Analise: Ek gebruik fundamentele en tegniese ontleding, terwyl die handel. Fundamentele definieer die tendens van die mark en die tegniese ontleding word gebruik na die definisie van die tendens. Fundamentele en tegniese ontleding moet saam gebruik word, as 'n mens gebruik sonder die ander dit sal lei tot mislukking. 5 - tegniese aanwysers: In die forex mark is daar 'n baie aanwysers wat gebruik word deur baie handelaars. Ek gebruik bv ADX en RSI 'n identifiseer oor gekoop of verkoop en bewegende gemiddelde om 'n sein te identifiseer. En die belangrikste tegniek is Fibonacci - Ek raai handelaars om hierdie tegniek te implementeer en gebruik dit om ambagte te bevestig. Ek moet sê dat Forex is nie maklik nie, en baie keer ons voel dat iemand besig met 'n komplot op ons om ons geld te neem, maar die waarheid is niks onmoontlik nie, en ander suksesvolle handelaars is nie meer intelligent as ons en hulle is nie talent uit ander planeet - die feit is, hoe meer jy werk, hoe meer jy nader aan 'n goeie handelaar geword geword. Moenie vinnig op te hou, want hierdie besigheid harde werk en toewyding verdien. Om 'n lang storie kort ek uiteindelik besluit om my Renko stelsel te verkoop in 'n beperkte uitgawe en deel 'n paar van my kennis wat ek het oor die jare van die saak te sny. So as jy's belangstel laat my weet. Die prys vir die stelsel sal wees 599 € - Ja, dit klink baie, ek weet - Maar jy in gedagte hoeveel tyd, vrye tyd, naweke, slapelose nagte, ens is / was wat nodig is om te skep en so 'n stelsel te toets behoort te hê (bv toets ing en kombineer aanwysers, fine tuning van hul instellings ens). In die toekoms I'll verkoop seine ook. Vir meer inligting kontak my! Geniet die dag en mag die pitte met julle wees. )


No comments:

Post a Comment